Der er slet ikke gang i vindmøllebyggeriet i USA. Og det kommer der heller ikke, før der er kommet en afklaring på amerikanske støtteordninger. Det vurderer aktieanalytiker Patrik Setterberg fra Nordea overfor Ritzau Finans.
Vindmøllerne står stille i USA
Omfanget af smid-væk strøm er enormt
26/06/16